29 juli 2014

Siljansnäsdagen

Varje år i slutet av juli, så arrangeras det en Siljansnäsdag med marknader, dragkamp, sågtävling, lådbilsrace och mycket mycket mer... 

Och i år var Annas Pyssel & Papp med på marknaden!


Som synes på min ansiktsfärg var det en väldigt varm dag! 



Självklart hade jag med mig en låda full med Disktrasa MormorStajl! Finns för beställning i webshopen eller hos Västibyns Tapetseri & Inredning i Siljansnäs!



Knapphjärtanen väckte en del uppmärksamhet, och tavlan fick ett nytt hem! 



Öljettkorten kändes igen från lådan hos Tant Grön, nytt pris, 25 kronor, då jag av någon anledning inte kan låta bli att hänga på fler dekorationer och har handmålat mer än tidigare... :)

Öljettkort för 20 kronor finns fortfarande kvar i webshopen...



Några stora tags fick också ett nytt hem, webshopen kommer uppdateras med sådant som inte finns kvar och lite nytt denna veckan! 




Och så hade vi såklart en utlottning! 




Och jag fick fin hjälp med dragningen!

Och vinnaren är.....






Grattis Lina! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar